נטוורקינג- תחושת שייכות עסקית

נטוורקינג (Networking), או כפי שנוהגים לכנותו בלשון המקומית  "רישות עסקי", הוא גישה שיווקית המתבססת על מפגשים חברתיים בין אנשי ובעלי עסקים מרקעים שונים, ליצירת קהילה עסקית תומכת ומניבה.

 המפגשים מובילים לשיתופי פעולה ופיתוח הזדמנויות עסקיות חדשות. המשתתפים נפגשים מעבר לפגישות הקבוצה במפגשי 1:1 ונוצרים בין המשתתפים קשרים אישיים ועסקיים הדוקים יותר, אמון הדדי, ותפיסה רחבה יותר לגבי היכולות האישיות והמקצועיות של כל אחד מחברי קהילה.

להיות חבר קבוצה בנטוורקינג, זה להיות משויך לקבוצה עסקית, לקבל גב מחברי הקבוצה, לקבל הדרכות עסקיות ומקצועיות, להרחיב את מעגל הלקוחות ואת היקף ההכנסות של העסק.

מהו נטוורקינג עבורי? בעלת עסק של אישה אחת?

קבוצת הנטוורקינג אליה אני משתייכת הופכת להיות כמו כפר עסקי, כמו משפחה…
בכל פעם שאני אשמע או אראה ברשתות החברתיות שמשהו מחפש שירות או מתכנן אירוע או דבר מסוים שאחד מחברי הקבוצה שלי יכול לספק לו שירות, מיד אמליץ על אותו חבר… זו המלצה, אגדיל לעשות וגם אפנה לו הפנייה.

אך אני עושה הפנייה?
אקח את מספר הטלפון של דורש השירות ואדאג כי החבר ייצור איתו קשר…

אעביר לדורש המלצה חמה כפי שאזכור מהמילים שאותו חבר נתן לי ב60 שניות שלו או בפגישה 1:1 ואדע לשווק את אותו החבר מול דורש השירות.

המלצה כזו גורמת לחבר הקבוצה שלי להתחיל את המשא המתן עם דורש העבודה ברמה גבוהה מאוד (לעומת 0 במידה והוא פנה אליו ללא ההמלצה שלי)

ועכשיו קצת על נטוורקינג מפיו של התפוח הלוהט של התקופה האחרונה, "צ'ופרה"

העולם אינו סטטי, אלא דינמי, נתינה וקבלה הן היבטים שונים של חוק האנרגיה ביקום. נכונותנו להעניק את מה שאנו רוצים לקבל שומרת על מחזוריות השפע של היקום בחיינו.
להעניק לחברי הקבוצה שלכם או אפילו לאורחים מזדמנים, את מתנת ההמלצה או הפנייה, שומר על מחזוריות השפע .

כל פעולה מחוללת כוח אנרגטי שחוזר אלינו באותו האופן. אם הקבוצה מזהה שאחד מחברי הקבוצה הוא פעיל ומפנה הרבה הפניות… הם ירצו לעבוד איתו, ולהפנות אליו בחזרה… אם כל חבר קבוצה יפעל לפי עקרון זה, הקבוצה תעבוד חזק מאוד, וזה מה שבסופו של דבר כולנו רוצים…
בחירה בפעולות שמביאות אושר והצלחה לאחרים מבטיחה את זרימת האושר וההצלחה בחזרה אלינו.

לסיכום

להיות בעל עסק יחיד בעסק קטן, עלול להיות בודד ומתסכל, להיות חלק מקבוצת נטוורקינג זה הדבר הכי מופלא שכל עסק יכול לעשות לעצמו.

נטוורקינג דיגיטלי זה התפוח הלוהט הבא… בלי לצאת מהבית, בלי לעמוד בפקקים, בלי לשרוף דלק או לשלם על חנייה או לשלם על בורקס שאתם ממש לא צריכים.

נטו עסקים, יעיל יותר ורווחי יותר.

לא מצאת את מה שחיפשת באתר? אפשר לדבר איתי ישירות

דילוג לתוכן